Rss

terça-feira, 1 de janeiro de 2013

Unë të dua

Mendimi juaj është pikëpamja që Ndriçohet shkëlqimin e bankës ëndërr të borës, akullit, dashuri e nxehtë se thes në zemër të dashurisë buzët hyjnore, një dhuratë që është shumë e shumë dhurata të dashurisë. A jeni një njeri i mirë, unë mendoj se vetëm ju, mendimet e mia udhëtonin pafund si një meteor të dritës për të arritur të re kometë me dritë të bardhë, shpresa jeton i përjetshëm në zemrën time. Dashuria juaj është mënyra më e ëmbël, piper i ëmbël është ndezur nga dielli e ngrohjes furrë të nxehtë mbytje, pan hot shkrirë akullin e shpresës së re hënë të bardhë të gëzimit, ju jeni dashuria ime zemra nxehtë në rrugën e lumturisë dua, hidhen lartera nxehtë të fortë për të të dua tani. Ju jeni shiu im kur shiu bie dhe zjarret lumturisë së përjetshme parajsë shpërthyese dashurinë time, të dua, ti je princesha ime e bukur, ju prekni zemrën time me duart tuaja, buzëqeshja juaj prek ndjenjat e mia me kalimin e kohës unë si ju çdo ditë, dashurinë time, ju është shpresa ime që të jenë të lumtur.

0 comentários:

Postar um comentário

Blogger templates

free counters