Rss

terça-feira, 1 de janeiro de 2013

mesazh

Ndjenja më e bukur për ju është më i thellë qielli blu, blu të detit të ndritshme pasion i ri moon, dashuria për ju është më të bukur, unë jam një i ëmbël për ty, njeri i mirë në zemër, dashuria është që të dua për gjithmonë serioz në zemrën time, ju dhe unë, të ndjehen dashurinë nxehtë bashku, përgjithmonë së bashku në përqafimin e këngë dashurie, my darling, my dashuri, ju është dashuria ime, engjëlli im i zemrës sime. Dashuria nuk lëvizë në veprim, të mësojnë për dashuri, se çfarë është më e rëndësishme në jetë, të mësojnë gjuhën, për të hyrë në komunikimin e dashurisë mes dy njerëzve të dashur, por dashuria, dashuria ju ben te ndiheni shumë të lumtur, unë si ju, mikja ime, Engjëlli im.

0 comentários:

Postar um comentário

Blogger templates

free counters