Rss

quinta-feira, 20 de dezembro de 2012

poezi dashurie

poemë dashuri

Miqësia e tyre është e thellë ngjyrë miq, ju jeni mik im dua më së shumti në botë, unë si ju shumë, kjo është lloj i përjetshëm tonë miqësia ngjyra për ju.

 

poezi dashurie sms
 
Në natën e errët të ftohtë akullt pasion, të ndritshme të lehta dashurinë tuaj ftohtë të bardhë borë, dashuria ime për ju është e shkëlqyer dhe të bukur ngjyrë vjollcë të paharrueshme bukuria e bukur qielli blu, sa e bukur ju jeni në ngjyrë të dashurisë.
 
poezi dashurie te dua vetem ty
 
Ju jeni tender ligjor dashur lule ngjyrë jargavani e fushës me lule, me lumenj blu, të qetë dhe të shëndoshë si paqe të qetë e zogjve kënduar këngën e falënderim për ju, ju jeni dashuri jargavan bukur.

poezi dashurie te bukura
 
Sytë e tij dhe flaka e pasionit tim, dhe sytë e tij janë pasqyrë e ujit si diamanti kristaltë, kur është fjala për dashuri të përjetshme dhe dashuri të përjetshme, një zemër të frymëzuar kështu. Sytë e tij flakë si një ndezi pasionin tim si sytë e tij si një pasqyrë e ujit, shkëlqejnë si diamante, duke krijuar një ndjeshmëri pasionin e dashurisë. Ju jeni lule e mia o të dashur të hapet buzëqeshje, buzëqeshje tuaj të detit joy ndritshëm është e bukur si këngë e deteve, e bukur e bukur e bukur si ju agape veçantë, oh sa bukur ju jeni shumë! ju dhe mua, përgjithmonë i ri, do të thotë përgjithmonë i ri, po në parajsë.

poezi dashurie qesharake
 
Të menduarit e tij është një peizazh të mësoj bregdetin ëndërr, pasi dëbora lit up fjetur në dashurinë e zemrës suaj është e ngrohtë. Kjo është dhurata më e bukur për dashuri. Ju jeni një njeri i mirë, unë vetëm dua që ju. Mendimet e mia u përhap pakufizuar dush meteor dritat, në mënyrë për të arritur re e bardhë e kometat. Unë shpresoj se unë kurrë nuk do të jetojnë atje, ku ju jeni.
Pasioni im është ngjallur. Ju jeni dashuria ime e vërtetë. Dashuria ime është si dielli në dimër të ftohtë, të ngrohtë atë. Ajo është shpirti i dashurisë, kjo dashuri vetëm për ju, i dashur im.

poezi dashurie te dua shum    
 
Ju jeni mik im dashuria, lule kopshti shkëlqimin e buzëqeshje tuaj, të përjetshëm ëmbël.Agape për ju është një art i poemë dashurie urtësisë hyjnore, dashuria juaj është një dhuratë varësi këngë lavdërimi. Ju sulmuar atë gjemb pasion në dashuri.
 
poezi dashurie 2012     
 
Ju dhe të kënaqshme si pasion cloud dritë dashur amigona bardhë nga yjet. ndriçon ditët e mia një mik të lavdishme, tim dhe dashurinë time kinda, zëri juaj është si melodi, këngë e cila është e përjetshme. Kur ne jemi në harmoni së bashku çdo ditë. Krijimi mrekullueshme në univers goxha e lavdishme, dashuri të thellë në ujë duket një lot e emocion, oh sa të lumtur ju dhe thellësi të madhe.

poezi dashurie me fal
 
 Jam vetëm. Ashtu si një ujk pse. Unë kam nevojë për ju nga ana ime. Tani zemra ime është e zbrazët kupa pa përdorur ujë. Pasioni akull thellë është dashuria ime. I love you. Dashuri ju pëlqen një vend.
Buzëqeshja juaj është lule e të dashurit tim që është në lulëzim.
Gëzimi i tij buzëqeshje të ndritshme si deti është shumë e bukur si këngë e detit. Si e bukur si (dashuri e vërtetë) Agape special.
Oh, sa i madh je!

poezi dashurie te bukura shqip
 
Unë dua të kthyer ju në buzëqeshje lule, me gaz tuaj smile ujërat e qartë e gëzimin e muzikës është e bukur e detit, ndërsa ju psherëtimë në rrugën time too. Ju zbut mua në dashuri.
Ju emocionalisht, unë jam në dashuri.

poezi dashurie ne anglisht

I'm alone, Like a wolf though. I need you by my side. Now my heart is as empty glass without using water. Ice profound passion is my love. I love you. I love you like a soft cuddly plush. Your smile is the flower of my beloved that is flourishing. His bright smile joy as the sea is very beautiful as the song of the sea. As beautiful as (true love) the special agape. Oh, how great you are!
  
poezi dashurie te rea

I love you. Unë, Unë do të thotë që fjalët e dashurisë që unë të ndjehen për ju. Është e nxehtë e butë si bora menduar kitarë madhështore e ëmbël, dashuria juaj është një kujtesë të paharrueshme lumturisë kopsht të bukur të Zotit me ty i dashur im. Mëngjesi me qumësht të nxehtë me lot e mjaltë të ëmbël. Kjo është një paqedashës butë janë duke punuar shumë e vështirë me universin fluturues kjo e mahnitshme, aq i mirë sa vendbanimin e paqes në mendjen tuaj të gjallë, bora Honey Bee Sweet është një vajzë e mirë, distanca gabimi është e madhe për ju, por ju doni të jetoni përgjithmonë në dashuri me ju, unë si vetëmohues tuaj më duan.

poezi dashurie shqip

Ju jeni raindrops mi. Fishekzjarre shpërthejnë dhe shiu është lumturia e përjetshme. Unë e dua. Unë jam aq në dashuri me ju. Ju jeni princesha ime e bukur.
Ajo preku zemrën time në duart e tij, me kalimin e kohës, buzëqeshja juaj prek ndjenjat e mia.
Unë si ju të gjithë kohën. Unë e dua. Unë shpresoj se ju jeni të lumtur.
Ideja e tij është për të zvogëluar dëborë që kishte grumbulluar deri ëndrrën e verbuar.
Buzët e këndshme futen zemrën tuaj, dhuratë e shenjtë të dashurisë. Kjo është një dhuratë shumë e bukur të dashurisë.
Ju jeni një njeri i mirë. Unë mendoj se nga ju. Unë mendoj se kur ju u përhap dritën e pafund të meteorëve, kur shpresa e përjetshme e arritjes së re të bardhë e kometat, që është jeta e zemrës sime.
Unë mendojnë se unë ndihem aq pasion bërë hapësirë​​, prekni ju si një shpërthim të lumturisë së përjetshme.
Unë jam aq i lumtur. Ju jeni një dashuri e vërtetë i imi. Dashuria ime për ju është e ndriçuar nga flakët e dashurisë si shpirtin kur ditët e nxehta janë të ftohtë.
I love you! I love you!

poezi dashurie vuajtje

Dashuri e madhe, ju keni qenë duke pritur për dashuri, dashuri yt, është duke pritur për ju, ju jeni zemra ime, I love ju e bukur e mia Unë jam ndjenjë është se unë jam shumë i madh dhe i fortë, me forcë të madhe për ju. Ju jeni një dashur, dashuria është si era është i butë, buzëqeshja juaj është e bukur, e dua buzëqeshjen tuaj, ju lutem shikoni. Buzëqeshje të bardhë e dashurisë, dashuria ime për ju dhe buzëqeshje im është romantike, romanca, dashuri, ju jeni sunshine ime, shpresa ime është e plotë, I love you. Duke folur për ju ndiheni shumë të lumtur, jeta është e bukur shumë e lumtur, jeta është unë ju dua dhe i japin ndjenjë si veten. Për ju, së bashku përgjithmonë, vetëm ju dhe unë jam unë, së bashku, unë shpresoj në jetën tuaj, një jetë të lumtur me ty, jeta ime u bë më i gjallë. Ai jep një ndjenjë e vitalitetit, është dinamike, ju jeni dashuria e jetës sime. Unë jam aq në dashuri me ju.

poezi dashurie humoristike

Zemra ime është gur të ftohtë dhe të vështirë për shtypur nga hekuri kur mendoj për ty. Unë kam një forcë shumë të fortë, unë kam lavdëruar shkëlqimin e grave, bukuri. Ju jeni vajzë shumë të butë. Ndjenja ime është si ujë të vluar hidhet në pemë përjetshme djegur Maiden. hapësirën e një ëndërr ngjyra për mua, Ti je personi i dua Hey mendje.

poezi dashurie anglisht

Zemra ime për ju është e plotë të boo-boo me zhgënjim mbresë plagë tronditur e ndjenjave, është si një çarje në mur tavan thyer nga dashuria e tij të dëshpëruar dhemb trishtuar, dashuria ime, unë mendoj për ju në ëndrrën time në rrugë të bukur kryetari i Bashkisë dashuri.

poezi dashurie per ty

Ju jeni një grua e bukur, i dashur im, ju jeni gjithmonë të efektshme, të tilla si dielli, është ndjenjë.Ndjenja e dashurisë preku zemrën time ju preku jetën time, unë, dhe të hahet Sweet Dreams, ëndrrat ngjyra, oh! Ju do të jetë i habitur!

poezi dashurie te reja

Ju jeni një vajzë të bukur, ju jeni i dashur im, ju jeni gjithmonë të pasionuar, të ndritshme si dielli. Kjo është ndjenja e dashurisë,
Ju preku zemrën time ju preku jetën time, ju më lejoni të ketë një ëndërr ëndrra shumëngjyrëshe, gjithashtu, ju mori mua magjepsur!

poezi dashurie 2009

Mahnitshme tuaj verbuar shkëlqimi Dream buzëqeshje është vëllazërore, me dashuri të plotë moon jubilo lumtur! Dashur im i jetës sime, ju jeni buzëqeshje i dashur si drita e ëmbël e bardhë, buzëqeshja juaj shkëlqen si yje sytë e tyre ndriçon, shkëlqimin energji dielli kristal të pastër të krijimit universit mrekullueshme fantastike, të nxehtë dhe të ftohtë shtrydhje natën mbi ju, pranë shëndoshë e detit ju thashë i love you! Unë e dua fëmijën tim

2 comentários:

Anônimo disse...

shum poezi te bukura :)


Poezi per Ditelindje

Coisa legal disse...

falemnderit

Postar um comentário

Blogger templates

free counters