Rss

quinta-feira, 20 de dezembro de 2012

gedigte van liefde

afrikaanse gedigte van liefde

Ek is alleen, soos 'n wolf al. Ek het jou nodig om by my kant. Nou is my hart is sonder die gebruik van water as 'n leë glas. Ice groot passie is my liefde. Ek is lief vir jou. Ek is lief vir jou graag 'n sagte snoesige plush. Jou glimlag is die blom van my geliefde wat floreer. Sy helder glimlag vreugde as die see is baie mooi as die lied van die see. So mooi as (ware liefde) die spesiale agape. O, hoe groot jy is!



gedigte van die liefde

 In die donker nag van passie ysig koud, jou liefde se helder lig wit sneeu koue, my liefde vir jou is briljant en 'n pragtige kleur pers onvergeetlike skoonheid pragtige blou lug, hoe mooi jy is in die liefde kleur.
    
gedigte oor liefde

Jy is 'n wettige betaalmiddel liefdevolle lila blom van die veld van blomme, met blou riviere, kalm as vrede en rustige klank van voëls sing lied van lof aan jou, jy is lief vir pragtige ligpers.

afrikaanse gedigte oor liefde

Liefde is onsterflik vlam van vuur, wat liefde is groot, helder vuur van die diamant.
liefde is deurlopende golf van water,
dat die liefde is suiwer, helder water van kristal
Die lig skyn in die lente Ek is lief vir jou dit is lente, jy is mooi, ewige liefde
die wind waai in die somer,
Ek is mal oor jou, jy is pragtig,
ewige liefde
die ster word geskryf, getroud word aan jou. jou en my vir ewig in die liefde
die lug is getoon, gepaar met jou,
jou en my nooit uitmekaar

kort gedigte oor liefde

Sy oë skitter soos die sterre en nag.
Wanneer jy hoor die geluid van die see. Hoor my fluister in jou oor te ek is lief vir jou!

gedigte oor verlore liefde

Jy skaam, is die stille skaduwee van deernis ysige koue smaak van die soet roomys passie.Klippe wat nie die aarde beweeg liggies Ek is lief vir geliefdes mooi gebare, sagte sug goddelike my liefde, jy sal baie gelukkig met my 24 uur outomatiese in die liefde, passie is 'n brand in die tuin aan die fantastiese wit glimlag glimlagpragtige skoonheid van die hart, jy is 'n goeie meisie, 'n goeie vrou en wonderlike, gelukkige lewe voel is liefde vir jou, is my liefde verloor het, want ek is lief vir jou, my liefde.

gedigte oor ware liefde

Ek hou van jou, my liefde is groter as die aarde gevul met water uit die vloedreën van trane, hartseer Flower merk Meestal arrow wond straal van liefde vir jou.my liefde vir jou waar is.

afrikaanse gedigte van liefde

Sy denke is 'n landskap van die droom kus te verlig nadat die sneeu verlig slaap op die liefde van jou hart warm. Dit is die mooiste geskenk vir die liefde. Jy is 'n goeie mens, ek wil net vir jou. My gedagtes versprei onbeperkte ligte meteoor stort in om die wit wolk van komete te bereik. Ek hoop dat ek sal nooit daar woon, waar jy is.
My passie is gewek. Jy is my ware liefde. My liefde is soos die son in die winter koue, verwarm dit. Dit is die siel van die liefde, hierdie liefde net vir jou, my liewe.


liefdesgedigte

Sy oë en die vlam van my passie, en sy oë is die spieël van die water as kristallyne diamant wanneer dit kom tot die ewige liefde en die ewige liefde, so 'n hart geïnspireer. Sy oë soos 'n vlam aan die brand gesteek my passie as sy oë soos 'n spieël van water, blink soos diamante, die skep van 'n passie van liefde empatie. Jy is my geliefde blom te word oopgemaak glimlag, jou glimlag van vreugde blink see is mooi soos die lied van die see, mooi mooi mooi soos jy spesiale agape, oh hoe mooi jy is te! jou en my, vir ewig jonk, vir ewig jonk gemiddelde, ja, in die paradys.

liefdesgedigte vir hom

 Jy is my engel prinses liefgehad baba, ek is lief vir jou diep in die hart om hom lief te hê, ek is lief vir jou. Mooi soos die maan na die sterre. Pragtige glimlag met liefde. Sy soen lippe steek die vuur van passie in die hitte van liefde liefde styf omhels dit in jou. Sy oog is 'n engel van die sterre wat geskryf is met woorde van liefde, ek is lief vir my liefde, ek nader jou met die helfte van 'n stukkie van klip ek trek die hart van liefde vir jou, wat is die treffer my hart vir jou, want ek hou van jou. Haar blik is 'n ligte engel, opstyg, vlieg in die vliegtuig gemaak van suiwer lug wind op die erns voete op die grond sonder om te voel 'n diep touch onvergeetlike wat hoog in die lug, mooi soos jy. In die maand Maart is die dag om jou te leer ken, sien die wonderlike see van goeie melodie, soet musiek van "Ek hou van jou."

liefdesgedigte aan my vrou

Ek hou van jou, jou glimlag is 'n droom dodelike, onvergeetlike liefde vir blomme, jou wonderlike glimlag ster paradys liewe, geliefde passie blom, Jy is my mooi baba pienk. Linda liefgehad as blomme meisie. Jy my engel prinses liewe, my hart is diep in die liefde met jou, is lief vir jou, ek is lief vir jou. So mooi soos die maan en die sterre. Hou van 'n mooi glimlag. Sy lippe soen steek die vuur van passie, liefde en gevoelens in 'n ​​warm, stywe drukkie. My liefde vir jou reën wat val uit die lug mooi sonskyn is koester, die see is nuuskierig om jou te leer ken, soos die ster skyn in jou glimlag kyk helderder passie, die glimlag is 'n kuns om jou lief te hê. My liewe geliefde baba. Air briljante en mooi liefde is soet sagte suiwer en ware is die ewige. Lig en diep passie.Diep vir jou.Ek is lief vir jou, die vrou.

liefdesgedigte deur ag visser

 
Hierdie agt visse vir jou 'n liefde, twee cart, ek is lief vir jou drie vier vyf Ek hou van jou jy is my lewe. Ses jy is my passie, my vriend, jy is sewe, agt buddy. Jy is die belangrikste persoon in my lewe.

0 comentários:

Postar um comentário

Blogger templates

free counters